دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو

قسمتی از متن پایان نامه :

– اشتباه‌گرفتن واكنش مخاطبان با نتايج تبليغات

هدف تبليغات عبارت است از تشريح جايگاه و معرفي توانمندي‌هاي شركت شما و ايجاد روشنگري‌هاي لازم در مورد شرايط و موقعيت منحصر به فرد شما در زمينهء فروش.متاسفانه بسياري از مجريان تبليغات صرفا شنيده‌ها و توصيه‌هاي دريافتي از مردم و اطرافيان خود را ملاك لازم جهت ارزشيابي تبليغات خود قرار داده و بر مبناي اين گونه قضاوت‌ها و طرح ديدگاه‌ها اقدام به توليد آگهي مي‌كنند.

در واقع زماني كه دچار نوعي با هم ريختگي رواني و سرگرداني مي‌شويم نتايج حاصل از حركت‌هاي تبليغاتي خود را با واكنش‌هاي مخاطبان اشتباه مي‌گيريم. به گونه‌اي كه براي جبران مافات و جلب‌نظر هر چه بيش‌تر مخاطب به سراغ توليد آگهي‌هايي مي‌رويم كه هيچ چيزي براي گفتن ندارند.

 

– بازاريابي براساس موقعيت‌ها و مناسبت‌هاي ويژه

موقعيت‌ها و مناسبت‌هاي ويژه بر مبناي توانايي‌شان در كمك به شما به منظور اين كه به روشني موقعيت بازار خود را تعريف كرده و ادعاهاي خود را هر چه بيش‌تر به طور علني ثابت و به منصهء ظهور درآوريد بايد مورد قضاوت و ارزيابي قرار گيرد.

اگر يك درصد مردم كه آگهي شما را در ارتباط با يك مناسبت ويژه شنيده‌اند واكنش ثبت نشان داده و تصميم آمدن به مراسم شما را بگيرند بايد به دنبال آن باشيد تا از ايستگاه‌هاي مختلف سطح شهر مردم را با اتوبوس براي اجابت دعوتتان جمع‌آوري كنيد.

در اين صورت سرمايه‌گذاري واقعي و نقطه عطف توجه شما كماكان روي 99 درصد باقي مانده خواهد بود. فكر مي‌كنيد مشكل كار كجاست و در آگهي‌تان با آن‌ها چه چيز را در میان گذاشته اید که پاسخی مناسب به دعوت شما نداده اند.

 

2-20 اهداف تبلیغات

اهداف اطلاع رسانی:

آگاه كردن مشتری از محصول جدید؛

پیشنهاد استفاده جدید از محصول

آگاه كردن بازار از تغییر قیمت (موارد استفاده جدید یك كالا)؛

آگاه كردن مشتری از قیمتهای جدید محصول؛

آگاهی به مشتری درباره طرزكار محصول؛


توصیف و تشریح خدمات موجود برای محصول؛

تصحیح برداشتهای غلط مشتریان؛

كاهش ترس مشتریان؛

ایجاد تصویر مناسب برای شركت.

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف تحقیق:

در این سایت فقط تکه هایی از این مطلب درج می شود که ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت کلمات به هم بریزد یا شکل ها درج نشود

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

ولی برای دانلود فایل اصلی با فرمت ورد حاوی تمامی قسمت ها با منابع کامل

به سایت مرجع

www.homatez.com

مراجعه نمایید

 

ثقل

عمده ترین هدف تحقیق این است که بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان در هنگام فرآیند تصمیم خرید خودرو ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

از نظر کلی اهداف عمده تحقیق را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

1ـ تجزیه و تحلیل موقعیت ویژه تبلیغات تلویزیونی در امر مدیریت بازاریابی.

2ـ تجزیه و تحلیل رفتار خریداران در هنگام فرآیند تصمیم خرید خودرو.

3ـ بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خریداران در هنگام فرآیند تصمیم خرید خودرو.

 

دسته بندی : دسته‌بندی نشده