دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

  بررسی آثار تبلیغات بر افزایش فروش شرکت های فعال در صنایع مواد غذای

قسمتی از متن پایان نامه :

افزایش نوع مصرف

 سعی می­شود نوع مصرف متنوع شود؛ مانند نوشابه­های غیرالکلی که به جز رفع عطش می­تواند وسیله­ی تفریح باشد و یا با ناهار و شام صرف شود. گل به جز تزیین منزل که در سابق مرسوم بود، می­تواند به همسر یا والدین هدیه شود، برای عروسی و جشن ارسال گردد، به مراسم ختم و تشییع فرستاده شود و یا به مصارف دیگری برسد.

2-5-2- افزایش مقدار خرید

کالاهای کوچک را می­توان در بسته­های بزرگ چندین عددی فروخت که در مصرف کل موثر است و دیرتر تمام می­شود؛ بسته­های صابون، نوشابه­های غیرالکلی، بیسکویت و دستمال کاغذی از این دسته هستند.

 

2-5-3-افزایش مدت مصرف

 کالاهای فصلی را می­توان در تمام سال مصرف کرد؛ مانند: یخچال، بستنی، نوشابه­ها و غذای گرم.

 

در این سایت فقط تکه هایی از این مطلب درج می شود که ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت کلمات به هم بریزد یا شکل ها درج نشود

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

ولی برای دانلود فایل اصلی با فرمت ورد حاوی تمامی قسمت ها با منابع کامل

به سایت مرجع

www.homatez.com

مراجعه نمایید

 

ثقل

2-5-4-افزایش تکرار مصرف

 کالاهایی مستلزم استفاده از کالای دیگر هستند و نسبت به آن­ها جنبه­ی فرعی داشته و  عمر کوتاهی دارند؛ نظیر فیلتر کولر، روغن موتور و باطری رادیو که آن­ها را می­توان در زمان­های کوتاه­تری تعویض کرد تا کالای اصلی بهتر کار کند.

 

2-5-5- جذب نسل جدید

تبلیغات رقبا مانع از به ارث رسیدن شهرت کالاهاست و به این امید نمی­توان نشست که وقتی کالایی معروف یک نسل شد نسل بعدی هم پس از بلوغ همان را بخرد.

 

2-5-6- نام شرکت یا نام کالا

 کالا یا موسساتی که در اثر تبلیغ معروف شده­اند، اگر تبلیغ مداوم نکنند پس از مدتی فراموش می­شوند و نام رقبا جانشین آن­ها می­شود.

 

 

 

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف تحقیق

هدف کلی پژوهش این است که نقش هزینه­های تبلیغات در رشد فروش محصولات مواد غذایی در شرکت­های صنعت مواد غذایی در سطح شهر اهواز بررسی و آزمون شود. اهداف ویژه­ی تحقیق، ارائه­ی نتایج کاربردی در خصوص تاثیر تبلیغات بر فروش محصولات یاد شده به مدیران، سرمایه­گذاران و کارشناسان بازاریابی به منظور یاری آنان در اتخاذ تصمیم­های مالی به موقع، صحیح و معقول می­باشد.